Aktualności

Utylizacja azbestu – nabór wniosków

  • Drukuj

Uprzejmie informuję, że Gmina Stara Biała w 2021 r. będzie starała się pozyskać środki finansowe na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest znajdujących na dachach, które zgodnie z obowiązującymi przepisami może wykonać tylko specjalistyczna firma. Gmina będzie starała się również o pozyskanie środków finansowych na odbiór zdjętego wcześniej azbestu.
Pomoc ze strony gminy w usunięciu wyrobów zawierających azbest jest możliwa tylko w przypadku złożenia stosownego wniosku. Wnioski i załączniki dostępne są w Urzędzie Gminy oraz pdftutaj378.12 KB.
Wypełnione dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Stara Biała z siedzibą w Białej przy ul. Jana Kazimierza 1 w nieprzekraczalnym terminie do 9 czerwca 2021 r.
Realizacja zadania będzie możliwa wyłącznie w przypadku uzyskania przez gminę środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Jednocześnie informuję, że wykonanie nowego pokrycia dachowego, a także uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie planowanego demontażu
do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku, należy do obowiązków właściciela nieruchomości.
Wójt Gminy Stara Biała, Sławomir Wawrzyński

azbest www