Aktualności

Usuwanie azbestu

  • Drukuj

Pod koniec września zakończyła się w naszej gminie kolejna edycja programu usuwania wyrobów azbestowych. Przedsięwzięcie zostało dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Umowa na realizację zadania pn. „Program usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Stara Biała” została zawarta 15 maja 2023 r. Zgodnie z umową Fundusz udzielił gminie dotacji w wysokości 29 476,80 zł, w stosunku do całkowitego kosztu kwalifikowanego zadania określonego w umowie na 73 692 zł brutto.
Zakończenie realizacji zadania nastąpiło 20 września 2023 r. W ramach zawartej umowy z wykonawcą, firmą PRO-EKO SERWIS Sp. z o.o., usunięto i unieszkodliwiono 195,68 ton wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na 40 nieruchomościach w naszej gminie.

WZOR-INFORMACJI-NA-TABLICE-OGLOSZEN OZ NF1 MK