Aktualności
Utylizacja azbestu – nabór wniosków
- 22/02/2022
- Renata Szymborska
Informacja
dla mieszkańców Gminy Stara Biała, którzy w 2022 r. chcą skorzystać z pomocy przy demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest
Uprzejmie informuję, że Gmina Stara Biała w 2022 roku będzie starała się pozyskać środki finansowe na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest znajdujących na dachach, które zgodnie z obowiązującymi przepisami może wykonać tylko specjalistyczna firma. Gmina będzie starała się również o pozyskanie środków finansowych na odbiór zdjętego wcześniej azbestu.
Wniosek oraz załączniki dostępne są w Urzędzie Gminy oraz poniżej.
WNIOSEK - Usuwanie wyrobów zawierających azbest 2022.pdf378.12 KB
Wypełnione dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Stara Biała z siedzibą w Białej przy ul. Jana Kazimierza 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 marca 2022 r.
Zaznacza się, że realizacja tego zadania będzie możliwa wyłącznie w przypadku uzyskania przez Gminę środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Jednocześnie informuję, że wykonanie nowego pokrycia dachowego, a także uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie planowanego demontażu do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku należy do obowiązków właściciela nieruchomości.